Polecajki na kwiecień.

 Jeśli przychodzisz do mnie z prezentem, to do kogo należy ten prezent? Jest Twój. Mogę go przyjąć albo mogę Ci go zwrócić.

                     - Krzysztof Król


Sobota. Dzień sprzątających. Od zarania dziejów i pokoleń, a przynajmniej ja pamiętam sobotę jako dzień uczczenia szmatki do kurzy i odkurzacza, to czas kiedy najpierw wybucha harmider w postaci bałaganu który stopniowo zamienia się w czystość i zapach, ale kiedy to nastąpi każdy robi to co lubi, mąż odpala Netflixa, młody leci na dwór, ja otwieram książkę, zawsze tak było, domena rutyny? taki styl na odpoczynek, każdy robi to co lubi, ale najpierw Jacenty wybył po sprawunki i przyszedł z trzema nowinkami dla mnie!😍 Bo on wie co ja lubię :)💘 chociaż to jest sprawa dyskusyjna. Czasem zastanawiam się jak to jest że tego którego czytam najmniej, mam więcej od innych książek, bo może taki model wybrał, albo może bo to taka moda wybuchła i trzyma na lata i kolejne te przed nami, owszem przeczytałam jedną serię, nie nadążałam bo ledwo przeczytałam jedną książkę a pojawiły się na rynku dwie lub co gorsza dla mnie trzy kolejne nowinki jakże mroźnego autora powieści kryminalnych które na streamingach można śmiało oglądać w odcinkach i delektować się przy herbatce. Ale nie oto chodzi, bo świadomość że moja miłość do książek wybucha i trwa na lata, długie lata, bo kocham Chmielarza, Małeckich dwóch, bo Bojarski jak Krajewski rozbudziły sentyment do retro kryminałów, tak Siembieda dozuje moją ciekawość, Bonda to zawsze nowinka jak z wielką niecierpliwością oczekuję Puzyńskiej nie mówiąc już o miłości dozgonnej do Chmielewskiej dla mnie w ciąż żywej jak do Siesickiej i dużo by wymieniać, a taki prezent w postaci trzech książek otrzymanych z rąk męża przez empik.pl był strzałem w dziesiątkę. i Polecam Wam bo warto:


; Wampir ; 

Wojciech Chmielarz

Wydawnictwo: Marginesy

Literatura: Kryminał

Co kryje samobójstwo i tajemnica dwudziestoletniego Mateusza którą musi odkryć prywatny detektyw Dawid Wolski? Chłopak według matki był bez skazy, studiował, chciał zwiedzić świat, dlaczego skoczył z wieżowca? 



: Krew w piach ta historia wydarzyła się na prawdę;

Katarzyna Bonda

Wydawnictwo: Muza

Literatura: Kryminał

Tulipan, miał hipnotyzujące oczy, dobrze ubrany, maniery. Życie z nim było bajką, miał apetyt na życie i ambicje, kochały go młode kobiety, dojrzałe matki, mężatki, urzędniczki...Ideał. Ale on okazał się mordercą, zabijał z zimną krwią, bez hamulców, poczucia winy...



; Inne tonacje ciszy ; 

Remigiusz Mróz

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Literatura: Kryminał

Aspen Wakefield była pewna, że zniesie to co los rzuci jej pod nogi, myliła się. Rozpędzona ciężarówka, przez którą straciła matkę i wszystko to na co tak ciężko pracowała...Kiedy obudziła się w szpitalu, zobaczyła obcego chłopaka, co się potem wydarzy?



O jejku, o jejku, bierze mnie ekscytacja nad tym co się wydarzy, bo wszystko przede mną...Takie emocjonalne wibracje wyczuwam tuż przed...kiedy kolejka ma spadać głową w dół...

Komentarze