Podsumowanie książkowe lutego.

 „Literatura rozwija się najlepiej wówczas, gdy jest w połowie rzemiosłem, a w połowie sztuką.”

– William R.Inge

Luty za nami, coraz bliżej wiosny, a już czuć w powietrzu ciepło, przyroda poprzez wysokie jak na tę porę roku temperatury obudziła się serwując nam pierwsze ciepłe promienie słońca, spacery po lesie i parku, podglądanie czy to już na pewno ten czas? Ale luty był wielkim lookiem jeśli chodzi o literaturę z różnych gatunków i jeśli mam Wam zaserwować i podać na tacy powieści które zainteresowały mnie bardzo,  wpadajcie i się częstujcie. 

Na pierwszy ogień zapodaję:



💥; Narcyz ;
Izabela M. Krasińska
Wydawnictwo: Lucky
Literatura:  obyczajowa, romans.

Czym jest narcyzm, związek raczej jest klasycznym przykładem upadku jednego ze stron, czym się objawia, dlaczego należy uciekać gdzie pieprz rośnie, jakie są konsekwencje, a czy bohaterka wzięła sobie lekcję do serca? 




💥; Szklany ogród ; 
Tatiana Tibuleac
Wydawnictwo: Książkowe Klimaty
Literatura: Piękna

Nostalgiczna opowieść, napisana baśniowym przesłaniem, kim była dziewczynka zanim trafiła pod skrzydła swojej mamy, jakie wiodła życie w Mołdawii, czym były marzenia, a utrapienia, na kogo wyrosła. 



💥; Córka nazisty ; 
Max Czornyj
Wydawnictwo: Filia
Literatura: Historia

Dosadna opowieść kobiety cierpiącej na Alzheimera, tracąc pamięć najbliższy przywołują wspomnienia które cofają ją do lat minionych. Czego dowie się o sobie, czy na prawdę istnieje gen zła?


  
💥; Prowincja pełna marzeń i gwiazd ; 
Katarzyna Enerlich
Wydawnictwo: Mg
Literatura: obyczajowa

Pełna magii opowieśc o życiu dziewczyny którą wplatają losy ludzi bliskich, czego dowie się o sobie i innych?



💥; Niebezpieczna obsesja ; 
Małgorzata Rogala
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Literatura: Kryminał

Czym jest obsesja, jak daleko posunie się złodziej by otrzymać nagrodę? 

Każda książka dała mi wielkiego literackiego kopa, dała nie tylko satysfakcję spędzonego czasu, ale przede wszystkim wkroczyłam do innego świata fikcji, faktu, dowiedziałam się wielu kluczowych spraw o których nie miałam bladego pojęcia, poznałam bohaterów ich rozterki, dogmaty, przeżycia, świat zamknięty za słowami, zdaniami, a tak cudowny z perspektywy fotela. Polecam serdecznie.



Komentarze