Chłopcy, których kochano za mocno.

 W królestwie  ślepców jednooki jest królem ;
Cześć czołem ❤

Biorąc do ręki kryminał, thiller z domieszką dreszczowca #kazimierzkurcz #wydawnictwoharpercollins spodziewałam się dobrej powieści z konkretną akcją w tle, tym bardziej że o tej książce czytałam w czasopiśmie Twoja Ksiegarnia, zachęcała, wabiła , promowała, odnosiła się do ; modnych ; w tych czasach pisarzy, na zachętę aby do końca jej nie skreślić,  dać Wam kochani szansę byście sami wyrobili własne zdanie, napiszę parę słów.😘
Akcja powieści odbywa sie w Krakowie, gdzie tam dochodzi do brutalnych morderstw na prostytutkach. Policja szuka mordercy którego nazwano Szpikulec, którego metodą jest ćwiartowanie ciał. Niestety podczas dochodzenia, giną w równie makabryczny sposób inne osoby które przypadkiem zabawiły się kosztem Szpikulca biorąc przykład z najlepszego. O tyle trudniej dowieść winnych którzy wplątani w patologię, w narkotyki, w ciemne układy, całość wieńczona jest policją która nie grzeszy lenistwem, gdzie wóda leje sie strumieniami, gdzie każda decyzja podjęta pod wpływem kaca, jest tą złą stroną. Na szczęście komisarz Fortuna ma głowę na karku i udaje się w raz z Bednarskim  dopaść psychola.
Nie wpadłam w zachwyt, bardzo nie obrazowo opisane miejsca, charakter nie spójny, a najbardziej irytujące są teksty, banalne, głupie, puste, dialogi ciągnięte na siłę jakby liczyła się ilość stron, a nie treść. Pomimo wszystko, nie chcąc zrobić jej większej krzywdy, pozostawiam resztę bez komentarza. Dla mnie w skali od 1/10 daję mocne 3. Być może dla Was to będzie odktycie, wielkie WOW , no mnie tylko zirytowało...jak czytać powieści to dobre, te które poruszą Twoją wyobraźnię, serce, czytać po to by na regale w pamięci pozostawić ślad istnienia.❤ Dobrego dnia🍷

Komentarze