Cisza białego miasta.

; Tutaj kończy się twoje polowanie, tutaj zaczyna się moje ;
Cześć czołem ❤
Kochane moje robaczki😍 przez cały tydzień dozowałam pierwszą część trylogii #evagarciasaenzdeurturi #wydawnictwomuza  ; Cisza białego miasta ; dozowałam to bardzo dobre określenie stanu mego umysłu, kończą mi się książki,  wiec tymi dwiema postanowiłam się dosłownie delektować. 😊 Jak Wy radzicie sobie z tym problemem, kupujecie ze stron, Biedronek, empiku, czy odpoczywacie przy e-bookach?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pragnę Wam polecić dobry kryminał,  którego akcja toczy sie w Hiszpańskiej Vitorii, gdzie dwadzieścia lat temu miasteczko borykało sie z dziwnymi morderstwami na tle pogańskich wierzeń, morderca został ujęty jako jeden z bliźniaków który nie cieszył sie dobrą opinią w mieście. Dziś problem wrócił, gdzie sprawą zajął się śledczy specjalizujący sie w profilowaniu. Skoro morderca siedzi w więzieniu,  kto dokonuje identycznych obrzędów? Czy nasz bohater wygra z czasem?
Szybka akcja, prowadzi nas do odpowiedzi na dreczące pytania, co pszczoły mają wspólnego z fabułą? Piękno miasteczka, architektura, prowadzi nas przez fasady kultury i historii, w czasie pandemii taka podróż po literach jest nawet wskazana. Polecam wszystkim.
Trzymajcie się zdrowo.🙋‍♀️😊

Komentarze