W tym nowym roku postanowiłam być bardziej konsekwentna, czytać to co lubię a także rozwijać swoje pasje. Wam również życzę wszystkiego najlepszego.

Oto Ja was posyłam jak owce między wilki " - Pismo Starego i Nowego Testamentu.

Cześć czołem ❤
Z początkiem roku udało mi się przeczytać pierwszy a jakże bardzo dobry kryminał w którym odnalazłam gatunek thrillera,  nawet doprowadził mnie do wzruszeń i szczerze jestem pozytywnie zaskoczona, dawno nie czytałam tak dobrej powieści. Autorem jest @mariuszleszczynski.autor @wydawnictwo_novaeres ; Bez litości i przebaczenia ; powieść w której oprócz brutalnych seryjnych morderstw, opisów sadystycznego znęcania się nad ofiarami, morderca który z wypaczonym tokiem myślenia dokonuje rzezi na kobietach przybijając je gwoźdźmi specjalnie zrobionymi na zamówienie u kowala, odcinając przy tym palec ofiary jako znak rozpoznawczy dla tych co go poszukiwali. Co jest w gwoździach takiego wartościowego? Dlaczego w ten sposób dokonuje mordu? Po cóż mu uprowadzone kobiety? Kim jest Jon Duży? Co wspólnego ma jeden z funkcjonariuszy policji Jeremy Robertson? Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest detektyw Rex Cane który po nitce do kłębka w raz z byłym agentem DEA Jonem Miltonem odkrywają kolejne karty. Tajemnice,  akcje, strach i wyścig z czasem. Kiedy już myślałam że znam morderce, że już odgadłam motyw, cały obraz runął jak domek z kart. Zwroty akcji, zaskoczenie, emocje które sprawiły niesamowitą dozę adrenaliny, do ostatniej strony powieść trzyma w napięciu i nie ma chwili na nudę. Fabuła jak i wątki są ze sobą bardzo dobrze powiązane i tak skonstruowane że ciąg zdarzeń jest płynnie opisany, czuć profesjonalne rzemiosło, konkretną rękę autora. Takie kryminały które nie tylko ociekają krwią chce się czytać, brutalne, naznaczone mrokiem, lecz także w nich zawarte oznaki miłości,  partnerstwa, wspólnych planów na życie. To wszystko składa się by móc Wam serdecznie polecić w 100% Ta powieść to Kawał Dobrej Roboty. I takie powieści pragnę czytać. Zapraszam i Was do lektury.
#mariuszleszczyński #wydawnictwonovaeres #dobrykryminał #czytambopolskie #granice #empic #empik #book #bookstagram📖📚 #zaczytana📖📚 #książka

Komentarze