Wróciłam ze zdwojoną siłą.

Ludzie funkcjonują dzięki sekretom. Gdybyśmy wiedzieli wszystko o sobie nawzajem, nadszedłby koniec świata. Bóg mógłby właśnie tak to rozwiązać.

Max Czornyj (z książki Najszczęśliwsza)

W porozumieniu z Miejską Publiczną Biblioteką im. Włodzimierza Pietrzaka w Turku, za pozwoleniem pani dyrektor Eweliny Deruckiej, mogę publikować książki a także polecać Wam, pisząc recenzje i zdobywając fakultet w palcach, poznaję nie tylko tajniki ; ogonków ; i zacnej ; literówki, ale samych autorów. Dzięki instagramowi, mam dostęp do wielu pisarzy z którymi utrzymuję kontakt, choćby ot tak, na wszelki wypadek. Dzięki temu, wiem kto ile jest wart, a warci są wszyscy tego, by móc o nich napisać parę słów.  

Kilka dni temu, będąc w bibliotece, dosłownie ledwo wyniosłam torbę wypchaną książkami, a raczej perełki - dowlekłam się do domu. Na pierwszy ogień poszedł Max Czornyj. Co ja się o nim nasłuchałam, że jego kryminały są przeciągane, że nie bardzo trzyma się w temacie. Kończę powieść z obietnicą, że serię z Erykiem Derylem - koniecznie muszę przeczytać. Dla mnie ten mrok, napięcie jakie serwuje autor, jest mistrzem w swoim fachu. A ; Najszczęśliwsza ; jest tego dowodem, kunsztu powieści literackich. 
Dawid Kaster, malarz - artysta, mąż Ilony. Któregoś dnia w trakcie wystawy obrazów, małżeństwo ewakuuje się do baru gdzie tam dowiaduje się że zacny pan mąż zostanie ojcem. Tam dochodzi do brutalnego morderstwa na żonie Dawida. Po sekcji zwłok, okazuje się że wiele jest nie jasności, kartka wetknięta w piersi Ilony, dziecko które okazuje się nie być jego. Kiedy po kilku latach od drastycznej traumy Dawid zaczyna nowe życie, dostaje informacje. Wszystkie demony przeszłości powracają.W tym czasie ginie kolejna dziewczyna. Czy Dawid dojdzie prawdy? Kto wysyła informacje? i czy prawda nie zaprowadzi go do piekła?  Polecam serdecznie na końcówkę styczniowego miesiąca. Renia:)
          
                                                        Wydawnictwo  Filia
  

Komentarze