Podsumowanie...

;Co ro­ku człowiek zry­wa wraz z os­tatnią kar­tką ka­len­darza wszys­tkie krzyw­dy, które wyrządził in­nym, pos­ta­nawiając pop­rawę. Co roku;

                                                          ( Autor nieznany ) 

Żegnamy koniec roku ostatnimi powieściami, kartą z kalendarza, podsumowujemy to co przyniósł nam ten stary i jak co roku zawsze powtarzamy ; Życzę Ci aby ten stary był taki sam albo i lepszy ; nam się nie wiele zmieniło acz...
Mamy Stefana  od maja, a ciepło było tego dnia kiedy go Nieletnia przyniosła, taki był, o taki...teraz z końcem roku cóż mam napisać ( jak mawiała babcia - samą prawdę ), żarłok, obibok i nicpoń...patrzę kiedy to będzie po choince bo z bombkami ciężka sprawa, przestałam liczyć, zawracanie głowy, czytałam ostatnio ( a czytać to kocham po wielu przecinkach ), że po jakimś czasie domownicy jakby przyzwyczajają się do mieszkania z kotem. W końcu nie On dla nas, a my dla Niego. Luśka zaakceptowała a dziś ? chyba czasem się zastanawia czy aby to był dobry pomysł. Dla niej jednak najważniejsze że nie zagląda często do miski i miejsce koło nas dla niej, bo kot? jak to kot - indywidualista. Pipin  - tak ten urósł i tylko patrzę jak mnie ; przeskoczy ; jak Nieletnia. W przedszkolu, liczy, pisze , czyta, przynajmniej próbuje, ma przyjaciół, kolegów i przed blokiem lubiany, ful wypas. Nieletnia za to angażuje się w ; Wielkie sprawy ; a to sportowo, to w MDK to jako Wolontariusz i ; Wiesz mama? nie mam czasu ;  właśnie! czasem mnie to cieszy  - brak czasu, brak na komputer, brak na głupoty i jeszcze brak na naukę ale to jakoś idzie, Nieletnia i jej okresy dojrzewania, jest jak pączek róży ( ja już powoli gubię płatki ),  nie mam czasu i tak końcem końca Ktosiek dobił do 50 - tki. Impreza udana, w kalendarzu odhaczone, zaliczone, przybite, oplute, zdepnięte, i cóż Życzę Wam i sobie , zdrowia na najbliższy Rok, uśmiechu, pogody ducha i ciut kasiorki bo bez niej to żyje się jakoś pod górkę, spełnienia Waszych i swoich marzeń, nowych postanowień bo wiadomo to jakiś cel w życiu składam z całą rodziną Ja plus Ktosiek, Pipin, Nieletnia, Luśka, Stefan i pająk Mietek :)


 

 

Komentarze